18 Kasım 2008 Salı

Anılarda Bir Hayal Olmak - Faruk Onmaz

Anılarda bir hayal olmak
Birkaç damla mutluluktan sonra
Büyük bir hüzne dalmak
Kaldırılmak yüreğinde tozlu raflara

Rüyalar kısa sürermiş
Kâbuslarsa hiç bitmez
Ne yapayım garipler az gülermiş
Yine gark olmak varmış yalnızlıklara

Üzülme ben çekerim bu elemi
Bir katre daha arttırır ancak ömür çilemi
Durma sen de artık kır şu kalemi
Gömülsün tebessümlerim parmaklıklara

Ağlayın gözlerim ağlayın vakit ikindi
Dökülsün yüreğimden acı dolu damlalar
Ağlayın gözlerim ağlayın bu hüzün size indi
Ayrılıklar yüklendi sanki tüm 19 ocaklara

İşte gidiyorum ne adım kalır artık ne de sanım
İşte gidiyorum ama eksik kaldı bir yanım
Yer gök inlesin duyulsun her yandan inkisarım
Bunlar son feryatlarım işte gidiyorum ıssızlıklara.


Yazan : Faruk Onmaz